איך להתאים פרקט למטבח בעיצוב כפרי

אפשרויות עיצוב הבית הן רבות ומגוונות, הן מבחינת הסגנון והן מבחינת הצבעים, המצליחים ליצור ולהשפיע על האווירה הרצויה, כאשר הפרקט מהווה את אחד האלמנטים הפופולאריים. בין חללי הבית האהובים עלינו לעיצוב נמצא המטבח, כשאחד הטרנדים העיצוביים הנפוצים במיוחד הוא עיצוב המטבח בסגנון כפרי

 עיצוב מגשים חלומות

דירה משלנו מהווה את פסגת החלומות של ישראלים רבים, אשר עד להגשמת החלום כבר פועלים ומדמיינים כיצד תיראה דירת החלומות שלהם. אמנם מסגרת התקציב, כמו גם אילוצים שונים, לא תמיד מאפשרים לנו לרכוש בדיוק את הדירה המושלמת, אך באמצעות תהליכי עיצוב חדשניים ומתקדמים, ניתן להפוך כל דירה למעוצבת ומסוגננת.

עולם העיצוב, שהפך לטרנד לוהט בשנים האחרונות, בעיקר בתחום הדירות, מעניק לכל אחד ואחד מאיתנו את האפשרות לעצב את הבית בסגנון ובצבעים המועדפים עלינו, כאשר אחד האלמנטים האהובים עלינו הוא השילוב של פרקטים בחלל הבית השונים ובמיוחד,
פרקט למינציה המוכר לכולנו.

מטבחים מעוצבים

ההחלטה לפתוח בתהליך עיצוב הבית, מערבת לרוב גם את חלל המטבח, המהווה את אחד החללים המרכזיים ביותר בבית. מלבד שימושו העיקרי של המטבח הביתי כמקום להכנת המאכלים הביתיים הטעימים, המטבח לעיתים משמש גם כנקודת מפגש משפחתית ואף פינת עבודה להורים ו/או לילדים.

לפיכך, תהליך עיצוב מטבחים צריך להתחשב בכל הפרמטרים הללו, במטרה ליצור את האווירה החמימה והנעימה, אותה אנו מעוניינים להרגיש בחלל משפחתי זה. כך, מטבחים כפריים מעוצבים הפכו לתופעה נפוצה ופופולארית, כשישראלים רבים בוחרים בעיצוב מטבח כפרי, הנותן מענה מושלם הן מבחינת העיצוב המרשים והן מבחינת האווירה שהוא משדר.

מטבח כפרי

פרקטים ומטבחים – השילוב האידאלי

כשאנחנו עוסקים בעיצוב מטבחים כפריים, נראה כי הפרקטים משתלבים באופן טבעי ומושלם עם סגנון עיצובי זה, כשמוטיב העץ מהווה מוטיב עיקרי בתהליך עיצוב זה ופועל ליצירת האווירה הכפרית הנחשבת לחמימה ונעימה, הרצויה במטבח שלנו.

פרקטים אמנם נחשבו בעבר לנחלתן של משפחות אירופאיות עשירות, אך הטכנולוגיה ושיטות הייצור המתקדמות, הפכו את תופעת הפרקטים לתופעה נפוצה בבתים ישראליים רבים בכלל ובמטבחים בפרט, בעיקר פרקט הלמינציה המעוצב והמסוגנן.

התאמת הפרקט למטבח בעיצוב כפרי

פרקט למינציה הוא למעשה אלטרנטיבה סינטטית לפרקט מעץ מלא הנחשב ליקר במיוחד, כשהוא למעשה מיוצר בצורה תעשייתית ומורכב מלוחות בעלי סיבי עץ דחוסים. היתרון הבולט של פרקט זה הוא ההדפסים השונים המחקים את טקסטורת העץ ומעניקים מגוון אפשרויות עיצוב לבחירה.

כאמור, המוטיב המרכזי במטבח הכפרי המעוצב הוא העץ ולכן, בבואנו לבחור פרקט למינציה מתאים, מומלץ להתמקד בפרקט בעל דוגמאות עץ, בכדי ליצור שילוב והתאמה אידאליים עם קו העיצוב הכפרי. מבחינת הצבע, כדאי להתאים אותו לגוון השולט במטבח הכפרי שלכם, כשחשוב לזכור כי צבעים בהירים משדרים לרוב תחושות של נעימות ורוגע, כשצבעים בגוון כהה יותר, פועלים ליצירת תחושות חמימות יותר.

לפרטים נוספים השאירו פרטים