הכירו דגשים חשובים לפני שמשפצים את המטבח

מטבחים הם יותר מסתם חדר בבית. הם הלב של הבית. המטבח הוא המקום שבו משפחות מתכנסות לבשל, לחלוק ארוחות ולבלות זמן איכות יחד. זו הסיבה שאנשים רבים חושבים על מטבח החלומות שלהם כשהם משפצים את ביתם.

לבעלי בתים המחפשים לשפץ את המטבחים שלהם יש כמה סדרי עדיפויות חשובים שצריך לקחת בחשבון לפני שמקבלים החלטות כלשהן לגבי איזה סוג מטבח יהיה הכי טוב עבורם. אחד מהעדיפויות הללו הוא ברזים מכיוון שהם יכולים ליצור או לשבור בחירה עיצובית עבור המראה והתחושה של המטבח שלך.

עיצובי מטבח מגיעים במגוון סגנונות

חשוב לדעת איזה סגנון אתם רוצים לפני שאתם מתחילים בשיפוץ שלכם כדי שתוכלו להשקיע באבזור הנכון למטבח שלכם.

מטבחים הם חלק חיוני בכל בית. הם המקום שבו אנחנו מבשלים, סועדים ומארחים. מטבחים הם גם החדרים הכי חשובים שלנו בבית כי הם משפיעים על איך כל השאר מרגיש.

הדבר הראשון שצריך לשים לב אליו לפני תחילת שיפוץ

הדבר הראשון שאתה צריכים לעשות הוא להחליט עם איזה סוג של עיצוב מטבח אתם רוצים ללכת. ישנם מטבחים רבים ושונים המגיעים עם מאפיינים ואסתטיקה שונים שניתן לבחור ביניהם, כמו מטבחים מודרניים, מטבחים כפריים או מטבחים מעוצבים.

מטבח מעוצב

הדבר השני: ברז מטבח

כאשר אתם עומדים לשפץ את המטבח שלכם, הברז שלכם הוא הדבר הראשון שאתם צריכים להחליט. הסיבה לכך היא שבזה תשתמשו לכל דבר, החל מבישול וניקיון ועד לשטיפת כלים.

ישנם שני סוגים עיקריים של ברזים שאנשים יכולים לבחור מהם – נשלף או מקשה אחת. הראשון פופולרי יותר מכיוון שהוא מספק דרך קלה יותר לנקות בלגנים קשים מהכיור והמשטח. גורם נוסף שאתה צריך לקחת בחשבון בעת רכישת ברז למטבח הוא סוג מרסס – זרם מאוורר, דו-זרם, ומרסס ערפול.

זרמים מאווררים מפיצים מים בתבנית רחבה יותר המסייעת לנקות שפיכות וכלים מלוכלכים מהר יותר. זרמים כפולים מאפשרים שימוש בו זמנית במים חמים וקרים אשר מקל על התהליך הניקיון.

הדבר השלישי: פינת אוכל

למטבח עם פינת אוכל יש פריסה שונה ממטבח טיפוסי. חשוב לדעת את ההבדלים בעת שיפוץ המטבח. למשל עם תצטרכו להוסיף פינות אוכל תצטרכו לקחת בחשבון את גודל השולחן כאשר אתה מעצב את חלל המטבח שלך.

ההבדל המשמעותי ביותר הוא בפריסת החלל. אזור אכילה קטן יותר יעבוד עם פריסה בסגנון מטבח שבו אין מספיק מקום לאי עם שולחן מולו או חצי אי שחוסם את הגישה לחלק מאזור הבישול מצד אחד.

לסיכום יש לוודא שיש מספיק מקום אחסון במטבח שלך עבור כל מוצרי הבישול, הכלים, סירים ומחבתות וכו'… לבסוף, וודאו שאתם לוקחים בחשבון את כל הצבעים בפלטה שלך בעת העיצוב המטבח שלך כי הצבעים האלה יוצגו לכל מי שנכנס אליו לא רק לעצמך!

לפרטים נוספים השאירו פרטים