טיפול לפני הרכבת מטבח חדש

אחד המקומות המרכזיים ביותר בבית הוא המטבח. אנשים מתקינים מטבחים חדשים בבתים ודירות חדשות ולפעמים מפרקים מטבח ישן ומתקינים אחד חדש בעיצוב יותר רלוונטי שמועדף עליהם. תכנון מטבח חדש מחייב חשיבה על פרמטרים רבים, בניהם תכנון נכון של האזורים השונים, תכנון מגירות וארונות פונקציונאלי ומותאם אישית לעבודה במטבח וגם טיפול הדברה לפני התקנה עבור המטבח, המונע תיקנים במטבח ומזיקים נוספים. בכתבה הבאה אנו נדבר על הטיפול הרצוי לפני הרכבת מטבח חדש ולמה הוא חשוב.

היכן מסתתרים ג'וקים במטבח ומזיקים נוספים?

המטבח הוא המקום האהוב ביותר על ג'וקים ומזיקים נוספים בבית. במטבח יש כל מה שהג'וקים זקוקים לו על מנת להתקיים. יש בו מזון בשפע, מקורות מים ואזורים חשוכים ולחים לשהות בהם. ג'וקים קטנים במטבח עשויים להסתתר מאחורי המקרר, בתוך הארון שמתחת לכיור ולמעשה בתוך כל ארון במטבח.

למה חשוב לבצע הדברת ג'וקים לפני התקנת מטבח?

בהרבה מהמקרים אתם תראו ג'וק בוגר אחד או שניים שמבקר אצלכם במטבח. במצב כזה תוכלו לדעת כי מדובר בג'וק אחד שהגיע בטעות, אך במצבים חמורים של מכת ג'וקים המגיעים לרוב מאזור הביוב, אתם תראו ג'וקים קטנים בארונות מטבח הבית. זה המצב שאתם מעוניינים למנוע, כי אף אחד לא מעוניין לראות ג'וקים מהלכים בתוך המטבח ולמען האמת, ג'וקים שמגיעים מהביוב מביאים איתם גם מחלות. טיפול של הדברת ג'וקים ומזיקים לפני התקנת המטבח, ימנע את כניסתם.

ריסוס וחיטוי אזורי המטבח והביוב לקראת התקנה

מעבר לג'וקים, פוקדים את אזור המטבח גם מזיקים נוספים כמו נמלים או מכרסמים. יש לבצע חיטוי איכותי של כל האזור שבו יותקן המטבח ולאחר מכן ריסוס כללי המונע כניסה של סוגי מזיקים מגוונים. אתם תבצעו ניקוי יסודי של האזור והמדביר יבצע ריסוס מקצועי בשטח שהוא נקי. כאשר אין מטבח בנוי והאזור פנוי לחלוטין, הרבה יותר קל להגיע לכל האזורים וגם לחריצים במידה וקיימים.

הכנת תשתית ראויה להתקנת המטבח

עוד תהליך חשוב לפני התקנת המטבח הוא הכנת התשתית. במידה ויש לכם מטבח ישן, יש לבצע פירוק של כל החלקים שלו טרם ההתקנה, ניקוי יסודי של כל האזורים שעליהם הוצב המטבח וחידוש אזור הקירות. חשוב לבצע תיקוני שפכטל היכן שקיימים סדקים וחורים, ליישר אזורים עקומים ולצבוע את הקיר בצבע איכותי שמונע מצב של עובש.

לפרטים נוספים השאירו פרטים