מהם החידושים הקיימים במטבחים מעוצבים

בונים או משפצים? חולמים על המטבח המושלם? זה הזמן לדעת הכול על החידושים האחרונים בענף מטבחי היוקרה

תכנון ועיצוב מטבחים

עיצוב מטבחים היא משימה מורכבת ומאתגרת המחייבת אתכם לבצע את הליכי התכנון והעיצוב של המטבח גם בהתאם לצרכי השימוש הנחוצים לכם ברמה היומיומית בסביבת המטבח, גם בהתאם לגודלו של חלל המטבח העומד לרשותכם, וכמובן, גם לסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר והמותאם ביותר לסביבת מגוריכם.

מטבח מעוצב – כיצד?

מטבחים מעוצבים הם למעשה מטבחי יוקרה בהם מושם דגש גם על רמת הגימור הגבוהה ועל התאמת כל מרכיבי המטבח לצרכי התכנון המקדימים. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מטבחים מעוצבים על פי כל סגנון עיצובי כזה או אחר המועדף עליכם, בין אם מדובר במטבח מעוצב בסגנון כפרי ובין אם מדובר במטבח מעוצב בסגנון מודרני. על מנת להבטיח לעצמכם את המטבח המושלם והמעוצב עליו אתם חולמים אנו ממליצים להגדיר מראש את צרכי השימוש היומיומיים שלכם בסביבת המטבח ואת הסגנון העיצובי המועדף עליכם. לאחר מכן, מומלץ לעיין במספר גדול של קטלוג מטבחים על מנת לקבל השראה עיצובית מדגמי מטבח כאלו ואחרים היכולים להתאים לכם.

מטבחים מודרנים

מהם החידושים הקיימים בסביבת המטבח המעוצב?

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של חידושים בסביבת המטבח הביתי המעוצב. חידושים אלו הם תוצאה של שילוב טכנולוגיות מתקדמות בענף ייצור המטבחים והם מבוססים על שילוב חומרי גלם, תעוזה עיצובית והתאמות עיצוביות לכל צרכי האבזור של סביבת המטבח.

מטבח מודרני

בין יתר החידושים הקיימים בתחום המטבחים המעוצבים תוכלו למצוא:

  • ייצור דלתות מטבח קלות ועמידות במיוחד – לאורך שנים רבות, דלתות המרכיבות את ארונות המטבח הביתי היו מגיעות בעובי ממוצע של 20 מ"מ. עובי זה מוביל לשחיקה מהירה יחסית של גוף הדלת ולכן כיום מושם דגש על ייצור דלתות מטבח קלות בעובי מינימאלי של 8 עד 10 מ"מ בלבד וכל זאת מבלי לוותר על עמידות הדלת. חידוש נוסף מהשנים האחרונות הוא דלתות חזית ללא ידיות הניתנות לפתיחה באמצעות מנגנון לחיץ מובנה.
  • פתרונות אחסון חכמים – מאפיין נוסף של המטבח המעוצב הוא היקף פתרונות האחסון המוצעים לכם בגוף ארונות המטבח. פתרונות אחסון אלו מאפשרים לכם לאחסון כמות גדולה של פריטים בכל יחידת אחסון. פתרונות האחסון החכמים כוללים בין היתר: תאים נשלפים בטריקה שקטה, קרוסלות, מדפים מתכווננים וכדומה.
  • שילוב חומרי גלם – אחד מהחידושים הבולטים בתחום המטבחים המעוצבים בא לידי ביטוי בשילוב מיטבי של חומרי גלם, וביניהם: אבני בריק לחיפוי קירות מטבחי זכוכית, אי מטבח המשלב בתוכו משטח שיש לצד לוח עץ מלא ואפשרויות נוספות של שילוב חומרי גלם.

וזאת לצד חידושים נוספים ומרעננים בתחום המטבחים המעוצבים. לצפייה בחידושים מהשנים האחרונות לצרכי תכנון ועיצוב מטבחים לחצו כאן

לפרטים נוספים השאירו פרטים