מטבחים יוקרתיים – איך מרכיבים מטבח יוקרתי?

חברות מטבחים המתמחות בתחום עיצוב, תכנון וייצור מטבחים יוקרתיים חייבות להתהדר בחומרים, רעיונות ועיצובים יוקרתיים וייחודיים שמאפיינים מטבח יוקרתי. ראשית חייבים להגדיר את המטבח כמטבח איכותי, מטבח שיש לו ייחוד על חברות מטבחים אחרות ושהמטבח עצמו הוא סוג של מותג. שכשיגידו קניתי את המטבח כולם יבינו שהוא שייך לקטגוריית מטבחים יוקרתיים.

מהם המאפיינים של מטבחים יוקרתיים?

מטבחים יוקרתיים מעוצבים מחומרים איכותיים ללא פשרות. הכוונה היא לחומרי הגלם המרכיבים את המטבח. מדובר בדלתות מעץ מלא בדגמים שונים על פי סוג העץ ועל פי הדגם הנבחר. לדוגמא גווני עץ מייפל מתאימים למי שמעדיף גוונים בהירים לעומת כאלה שמעדיפים עץ כבד יותר.

כאשר מדברים על מטבחים יוקרתיים לא מתכוונים בהכרח שהדלתות תהיינה מעץ. הציפוי החיצוני של הארונות יש לו ייחודיות משלו. בדלתות החיצונית ניתן לשלב פורמייקה ופלסטיק וזכוכית בצבעים שונים חלקים, דוגמאות עתיקות, דגמים מודרניים ומיטב הרעיונות שקיימים בשוק וצריכים להתאים לטעמו של הלקוח.

כפי שנאמר איכות החומרים במטבחים יוקרתיים אינה ניתנת לפשרות. מעבר לבסיס העץ חשוב שכל החומרים הנוספים שמשתמשים בהם לעיצוב המטבח יהיו מסוג איכותי ביותר. חומרים נוספים שמשתמשים בהם בעת עיצוב מטבחים ותופסים נפח גדול ממנו זה השיש והקרמיקות המודבקות על הקיר במשטחים שבין הארון העליון לארון התחתון.

מטבח יוקרתי בעיצוב אישי

מטבחים יוקרתיים – שיש ומשטחי עבודה

בחירת השיש הינה בחירה לא פשוטה בבחירת הצבע שלה אבל אין ספק שעליו להשתייך לקבוצת השיש שנחשב איכותי ומן הסתם גם יקר. על הקיר נהוג להדביק אריחי קרמיקה או אריחים מצוירים שונים בגדלים שונים, בשילובים מיוחדים או במראה חלק יש אופציה לשיש ויש את הטרנד החדש התקנת זכוכיות, שיש לה כמובן יתרונות וחסרונות כמו לכל אביזר עיצובי, אבל אין ספק שיש בה אפקט יוקרתי ומרהיב שמשדרג את המטבח.

מטבח יוקרתי פורמייקה

אבזור מטבחים יוקרתיים

למעשה אחרי שבוחרים את צבעי ארונות ואת חומרי הגלם, מתאימים את השיש והקרמיקה ואז צריך לבחור אביזרים נוספים שישמרו על איכות המטבח היוקרתי וגם יראו יוקרתיים. יש לבחור כיור, ברזים, ידיות לארונות, כיריים מתאימים (כיריים חשמליות או על גז) תנור בילד אין, מקרר תואם, כלי מטבח, מדיח כלים שיותאם למטבח ולצורתו.

לפרטים נוספים השאירו פרטים