אי למטבחים – אומנות עיצוב מטבחים

כשרוצים לעצב מטבח תמיד נשאלות השאלות, איפה עדיף למקם את המקרר? איפה הכי נכון לשלב את הכיריים? ומה צריך להיות המרחק הטוב והנוח ביותר בין הכיריים לכיור? היכן לאחסן את כל הדברים שזקוקים להם במטבח.

אי למטבחים פרקטי

אי למטבחים טוב יהיה זה שימצא את הפיתרון המתאים ביותר עבור כל לקוח כזה שיתחשב בחדר המטבח, הרגלי הבישול של בני המשפחה עם חשיבה לעתיד. יש מטבחים המעוצבים בסגנון כפרי ונותנים הרגשה חמימה של בית בכפר. יש עיצוב מטבחים בסגנון ים תיכוני בצבעים חמים, גימורים מיוחדים ומשטחי עבודה תואמים.יש מטבחים מעוצבים בסגנון רומנטי בעלי קווים מסוגננים מחומרים טבעיים הכוללים חידושים ופטנטים מיוחדים. יש עיצוב מטבח מעוצבים בסגנון נעשה שימוש במרכיבים ממספר אסכולות שונות וערבוב של סגנונות המשולבים באופן הרמוני.

השינוי בעיצוב המטבח בעשור האחרון

בעשור האחרון מקובל שילוב המטבח עם חדר המגורים, ולכן חל שינוי גם בתחום עיצוב מטבחים. המטבחים הפתוחים שהפכו מודרניים, הביאו גם להרבה אפשרויות בעיצוב המטבחים, בגלל העובדה שכיום המטבח פתוח, פותחו שלל אמצעי עיצוב אקססוריז וריהוט למטבחים כגון: תאורה, כסאות בר, שטיחי PVC למטבח המאפשרים לעצב את המטבח המתאים ביותר לכל משפחה. וכן ניתן להתאים את המטבח בדיוק למידותיהם של בני הבית. יש כיום שלל יחידות אחסון בגדלים שונים ומשטחי עבודה מחומרים שונים. עיצוב המטבח נעשה כך שיאפשר נגישות לכלי הבישול שונים הנחוצים בצורה טובה ובטיחותית.

מטבח אצל נגר

מי שרוצה לרכוש מטבח אצל נגר, חשוב מאוד לבחור נגר שמתמחה במטבח מעוצבים מודרניים. נגר שיהיה בעל ניסיון בעל ראש פתוח ורצון לעבוד בשיתוף פעולה. חשוב לבחור נגר שאיתו יש את הכימיה הטובה ביותר. מוצרי החשמל הם חלק מרכזי במטבחים, לכן כשעוסקים בעיצוב מטבחים חשוב לבחור במוצרי חשמל איכותיים ויעילים, הנוחים לתפעול, ושעיצובם יתאים לעיצוב המטבח ושישתלב היטב בעיצוב המטבחים.

לאחר שתיגמר העבודה

מטבח המעוצב היטב יאפשר עבודה יעילה ונוחה במטבח שזו מטרתו העיקרית, ייעוד המטבח כיום השתנה הוא אינו משמש רק לבישול, אלא מהווה מקום מפגש לכל בני הבית והוא מאפשר להם לבלות זמן איכות יחד, לעיתים הוא משמש גם לאירוח. לאחר שתיגמר העבודה והמטבח יהיה מוכן לשביעות רצון כולם, אפשר יהיה להתענג על ארוחה טובה עם המשפחה במטבח יחיד ומיוחד.

בין יתר סגנונות העיצוב הנפוצים ביותר לצורך עיצוב מטבחים תוכלו למצוא את סוגי המטבחים הבאים:

מטבחים כפריים – הגדרה כוללת למספר סגנונות עיצוב שונים כגון: מטבח אנגלי, מטבח בסגנון ים תיכוני, מטבח בסגנון פרובאנס ועיצוב מטבח איטלקי. המטבח הכפרי מיוצר ממספר חומרי גלם טבעיים שהמרכזי ביניהם הינו עץ מלא, כאשר האווירה "הכפרית" מושגת גם באמצעות יצירת חלל אינטימי, נעים וביתי וזאת ללא קשר לגודל החלל העומד לרשותכם.
מטבח קלאסי – המטבח הקלאסי הוא הגדרה לכל סוגי המטבחים המשלבים בתוכם מדף ארונות עליון לצד מדף ארונות תחתון שביניהם מוצב משטח העבודה משיש. בדומה למטבח הכפרי, גם לצורך ייצור מטבחים קלאסיים נעשה שימוש מוגבר בחומרי גלם טבעיים וביניהם: אבן טבעית ועץ מלא. בקטגוריית המטבחים הקלאסיים נכללים גם מטבחי ה-ווינטג".
מטבחים מודרניים – הגדרה כוללת לכל סוגי המטבחים בהם נעשה שימוש בשילוב חומרי גלם שונים כגון: זכוכית, אבן טבעית, נירוסטה, עץ מלא וכדומה. ההבדל בין המטבח הכפרי למטבח המודרני בא לידי ביטוי באופן חיפויי גוף ארונות המטבח והמראה התעשייתי יותר של המטבחים המודרניים לעומת המטבחים הכפריים.

חשוב לדעת: הסגנון העיצובי של המטבחים המופיעים לעיל הוא לצורך סיווג המטבח והגדרתו, כאשר גם מטבחים כפריים יכולים לשלב בתוכם אלמנטים מודרניים ויוקרתיים ההופכים אותם למטבחים מעוצבים ופונקציונאליים.

KITCHEN GALLERY מציגים: מטבחים כפריים ומטבחים מודרניים בהתאמה אישית מלאה!

אצלנו בחברת KITCHEN GALLERY – מטבחים ונגרות לכל הבית, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות עיצוביים לצורך תכנון וייצור מטבחים כפריים, מטבחים מודרניים בהתאמה אישית מלאה גם לגודל החלל העומד לרשותכם וגם לצרכי השימוש היומיומיים שלכם בסביבת המטבח, כאשר כל סוגי המטבחים המיוצרים על ידינו מתאפיינים ברמת גימור גבוהה במיוחד בעולם המטבחים, וזאת הודות להליך התכנון המופקד וחומרי הגלם האיכותיים בהם אנו עושים שימוש.

לפרטים נוספים השאירו פרטים